"ПЕРШИЙ ХАРКІВСЬКИЙ"
  • ГОЛОВНА
  • ХАРКІВ
  • Суспільство
  • Надзвичайне
  • Економіка
  • Здоров’я
  • Культура
  • Техно
  • Авто
  • ГОЛОВНА
  • ХАРКІВ
  • Суспільство
  • Надзвичайне
  • Економіка
  • Здоров’я
  • Культура
  • Техно
  • Авто
Безрезультатно
Переглянути всі результати
ПЕРШИЙ ❶ ХАРКІВСЬКИЙ
Безрезультатно
Переглянути всі результати
Вгору Техно

Інженери розібрали батареї Tesla та BYD – результати здивували — Автоновини

Saltovka опубліковано Saltovka
09.04.2025
в Техно
0
Інженери розібрали батареї Tesla та BYD – результати здивували — Автоновини
305
поширень
2.3k
переглядів
Share on FacebookShare on Twitter

Related articles

Гуманоїдні роботи Boston Dynamics запрацюють на заводі відомого автовиробника — Автоновини

Запас ходу до 1500 км і заряджання за 5 хвилин: як виглядає новий акумулятор для електромобілів — Автоновини

Інженери, прагнучи розгадати секрети лідерства на ринку електромобілів, провели ретельний аналіз внутрішньої будови акумуляторних батарей двох ключових гравців галузі: Tesla, домінуючої в Європі та Північній Америці, та BYD, беззаперечного лідера в Китаї. Незважаючи на широку популярність їхніх електрокарів, обидві компанії досі тримали в секреті багато технічних деталей, що стосуються внутрішньої конструкції та властивостей своїх акумуляторних елементів. Щоб пролити світло на ці технології та провести об’єктивне порівняння, команда дослідників взялася за складне завдання – розібрала акумуляторні блоки Tesla 4680 та BYD Blade, інформує Автопілот.

Результати їхнього дослідження, опубліковані в журналі Cell Reports Physical Science, виявили принципові відмінності у філософії розробки обох виробників. Інженери Tesla, як з’ясувалося, віддають перевагу високій щільності енергії та продуктивності своїх батарей, тоді як BYD зосереджується на оптимізації використання простору та застосуванні більш економічно вигідних матеріалів. Цікаво, що аналіз показав вищу загальну ефективність конструкції батареї BYD, що досягається завдяки вдосконаленому контролю температури.

Джерело фото: EV’s Republi

«Існує вкрай обмежена кількість глибоких даних та аналізу найсучасніших акумуляторів, призначених для використання в електромобілях», – зазначив Йонас Горш, провідний автор дослідження та науковий співробітник відділу виробництва компонентів електронної мобільності в Аахенському університеті RWTH (Німеччина). Саме бажання заповнити цю інформаційну прогалину спонукало дослідників зазирнути “під капот” акумуляторів Tesla 4680 та BYD Blade, детально вивчивши особливості їхньої конструкції та експлуатаційні характеристики. Вони провели оцінку механічної структури та розмірів елементів, визначили точний склад матеріалів електродів, а також дослідили електричні та теплові властивості. На основі отриманих даних було зроблено висновки щодо технологічних процесів складання елементів та собівартості використаних матеріалів.

Одним із найбільш несподіваних відкриттів для дослідників стала відсутність кремнію в анодах обох типів акумуляторів, особливо в елементі Tesla. Це здивувало вчених, оскільки кремній активно досліджується як ключовий матеріал для значного збільшення щільності енергії акумуляторів. Крім того, команда виявила суттєві відмінності у швидкості заряду та розряду акумуляторів відносно їхньої максимальної ємності. В акумуляторі BYD Blade був застосований інноваційний метод фіксації електродних листів – за допомогою стопки електродів, що включає додатковий етап обробки для ламінування країв сепаратора, який розділяє анод і катод. Батарея Tesla, зі свого боку, використовує нову сполучну речовину – компонент, що утримує активні матеріали в електродах, – відмінну від тих, що застосовує більшість виробників галузі.

Графічне зображення 4680 Tesla Cell (срібна клітина на зображенні) і BYD Blade Cell (синя клітина на зображенні), включаючи поперечні перерізи обох клітин. Авторство: Йонас Горш

Проте дослідження виявило й неочікувані подібності між двома типами акумуляторів. Обидва виробники використовують нетрадиційний метод з’єднання тонкої електродної фольги – лазерне зварювання, замість більш поширеного в галузі ультразвукового зварювання. Крім того, попри значно більший фізичний розмір елемента BYD порівняно з елементом Tesla, частка пасивних компонентів, таких як струмоприймачі, корпус та шини, виявилася схожою в обох конструкціях.

Підсумовуючи результати дослідження, Йонас Горш зазначив, що акумулятор Tesla 4680 та акумулятор BYD Blade демонструють два “дуже інноваційні”, але водночас “фундаментально різні” підходи до конструювання батарей. Він також підкреслив необхідність подальших досліджень для визначення впливу обраних конструктивних рішень на характеристики електродів та термін служби акумуляторних елементів Tesla та BYD. Отримані дані, на думку Горша, стануть цінним орієнтиром для наукових та промислових стандартів проектування великоформатних акумуляторних елементів, слугуючи основою для майбутнього аналізу та оптимізації, а також допоможуть розробникам батарей приймати обґрунтовані рішення щодо формату, розміру та активних матеріалів.

Раніше стало відомо, що конкурент Tesla заряджатиме електромобілі на 400 км всього за 5 хвилин.

Підписуйся на наш Telegram-канал

попередня

Пара харків’ян, які продавали наркотики просто з рук, тепер замість прибутку мають справу з СІЗО

наступна

Нові автомобілі Volkswagen показали на першому офіційному зображенні — АВТО

RelatedПуьлікації

Гуманоїдні роботи Boston Dynamics запрацюють на заводі відомого автовиробника — Автоновини
Техно

Гуманоїдні роботи Boston Dynamics запрацюють на заводі відомого автовиробника — Автоновини

06.05.2025
Запас ходу до 1500 км і заряджання за 5 хвилин: як виглядає новий акумулятор для електромобілів — Автоновини
Техно

Запас ходу до 1500 км і заряджання за 5 хвилин: як виглядає новий акумулятор для електромобілів — Автоновини

22.04.2025
Нова функція в автомобілі доводить водіїв до сказу — Автоновини
Техно

Нова функція в автомобілі доводить водіїв до сказу — Автоновини

17.04.2025
Kawasaki презентувала роботизованого мото-коня з водневим двигуном і штучним інтелектом — Автоновини
Техно

Kawasaki презентувала роботизованого мото-коня з водневим двигуном і штучним інтелектом — Автоновини

06.04.2025
Конкурент Tesla заряджатиме електромобілі на 400 км всього за 5 хвилин — Автоновини
Техно

Конкурент Tesla заряджатиме електромобілі на 400 км всього за 5 хвилин — Автоновини

21.03.2025
Техно

Автомобіль Tesla врізався в стіну з намальованою дорогою (ВІДЕО) — Автоновини

18.03.2025

Коментувати post

САМІ ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ

  • Захисник із Дергачів загинув під Покровськом

    Захисник із Дергачів загинув під Покровськом

    305 поширень
    поширення 122 Tweet 76
  • Представлена ​​Toyota Corolla за $15 700 — АВТО

    305 поширень
    поширення 122 Tweet 76
  • Zocon випустив нову щітку для малих навантажувачів — Техніка

    305 поширень
    поширення 122 Tweet 76
  • Багаторазовий корабель Stratolaunch подолав швидкість до 5 Махів — АВТО

    305 поширень
    поширення 122 Tweet 76
  • Представлений Hyundai Elexio — АВТО

    305 поширень
    поширення 122 Tweet 76
  • Представлено нову Toyota Corolla Cross 2026 — АВТО

    305 поширень
    поширення 122 Tweet 76
  • Представлена ​​Toyota Corolla 2026 — АВТО

    305 поширень
    поширення 122 Tweet 76
  • Представлена ​​найдешевша Tesla Model Y — АВТО

    305 поширень
    поширення 122 Tweet 76
  • США показали атакуючий безпілотник Red Dragon — АВТО

    305 поширень
    поширення 122 Tweet 76
  • Президент нагородив колишнього працівника ХНУРС «Золотою зіркою»

    305 поширень
    поширення 122 Tweet 76
  • Про портал
  • Реклама
  • Правила користування
  • Політика конфіденційності даних

© 2024 Інформаційний портал "Перший харківський"

Безрезультатно
Переглянути всі результати
  • ГОЛОВНА
  • ХАРКІВ
  • Суспільство
  • Надзвичайне
  • Економіка
  • Здоров’я
  • Культура
  • Техно
  • Авто

© 2024 Інформаційний портал "Перший харківський"